Ghid de supravieturire pentru nebuni

Posted: Mai 27, 2011 in Deziluzii

…vorbeam de curand cu un intim amic si asa, de-odata, EL izbucni in lacrimi si-mi zise dintr-o suflare  „ufff-ul” ce-l apasa de atata amar de vreme si pe care nu-l putea dezvalui nimanui dintre celor ce se considerau…”normalii”. O  „suflare” ce durase o noapte intreaga.

– Ma simt aiurea de tot.

– De ce  dragul meu prieten?

– Pentru ca sunt cel mai mare Prost.

– De ce spui asta amice ?

– Pentru ca ma simt batran , ca nu mai pot sa lupt, ca am…obosit sa ma tot explic oamenilor  de ce sunt asa.

– Dar cum esti omule?

– „Ciudatel”, ti se pare o prostie ca zic asta nu-i asa?

Si rase amar cu lacrimi in ochi…

– Dar tu esti frumos asa cum esti, ai atatea calitati pe care doar EU ti le pot vedea si recunoaste valoarea. De ce sa te mai chinui sa  le arati si celorlalti daca ma ai pe mine? Nu-ti sunt suficient? Spune-mi, trebuie sa stiu !

– Nu pot spune ca mi-e frica ca vede si se supara iar.

– Cine sa vada prietene drag?

– EA !

– Si ce daca vede ?

– Va rade iar, ca nu ma crede…ca ma considera  „farsor”, un fachir ratat pe scena vietii. De fapt asa e si firesc, „normalii” nu-i vor pricepe niciodata pe „ciudatei”, si asta ma doare ! Ma doare ca uneori ei vor sa se substituie noua ca sa ne arate ca nu suntem singuri. Si mai rau ne fac. EI NU SUNT CA NOI !!! Si nu vor fi niciodata. Nu vor putea. Pentru ca asa s-au nascut. Sub o stea norocoasa. EU NU !

Si ma mai doare ca ma minte mintindu-se pe EA.

Ca sa ma raneasca.

Sa imi alimenteze singuratatea asta a nebuniei mintii mele.

Sa spuna ca nu se mai simte singura cand eu o SIMT cum  „TIPATUL” ei de SINGURATATE  inconjoara Caleea Lactee intr-o secunda. Atat e de NEFERICITA  !

– Si eu ce pot face atunci ca sa te ajut nefericit prieten drag ?😦

– Sa ai grija de EA sa nu mai sufere, sa-i fii aproape in lumea viselor, sa o incurajezi sa nu mai fie singura, sa isi caute CALEA.  Si s-o gaseasca.

– Si TU ?

– Eu CE ?

Eu ma voi reintoarce sa-mi traiesc restul vietii, in secret, in cutia nebuniei mele, si ma voi gandi doar la cea care e la fel ca mine si nu mai e cu mine.   La FIICA MEA de 6 ani.  Si mi-e atat de dor de ea, plangand-o in singuratatea camerei mele. E AUTISTA si ma iubeste asa cum sunt… :((

Lasă un răspuns

