Un extras…de sustinere

Posted: Mai 27, 2011 in Durere si Adevar

” Carmen: l-am citit deja, Buna dimineata !!!
S.: stiam, altfel nu aveai motiv sa ma saluti
S.:🙂
S.: cum ti se pare ca scriu ?
S.: ce zici, am talent ?
Carmen: din nou cam trist  dar talent ai cu siguranta

S: Merci.

S: Tocmai am iesit dintr-o relatie extrem de complexa…
S: EA are blogul acesta…
S: http://povestea…
S: si cand te gandesti ca e cu mult prea multi ani mai tanara ca mine
S: si e atat de …SINGURA, ca si mine, de ma gandesc ca unii oameni cred ca nu au pur si simplu noroc😦

S: : ti-l recomand cu caldura
S: prin ele mai reusim acum sa comunicam
S: doar prin ele…
S:😦
S: si depresia ne macina acum pe amandoi (pe mine unul, cu siguranta)
S: dar ce mai putem face ?
S: Mergem inainte..
S: eu nu pot decat sa ma rog bunului Dumnezu sa se intoarca, intr-o buna zi, cu soare…
S: desi e mult prea complicat…
S: amandoi suntem EXTREM de INTELIGENTI
Carmen: cand spui de depresie ma cutremur …
S: si de SENSIBILI, DECEPTIONATI,  RANITI…si INSINGURATI 😦
S: intr-un fel, dupa ce ii vei  fi citit posturile de pe blogul dansei…VEI INTELEGE de ce le consider  „fetele mele”
S: si EA si Andreea, fiica mea,  mea sufera…la fel.
Carmen: dar ce s-a intamplat de ce nu mai santeti impreuna
S: fiica mea de autism, EA din cauza vietii devastatoare ce a dus-o…
S: cu aceleasi efecte de insingurare totala din pacate
S: si asa de mult mi-as dori sa LE SALVEZ !!!

S: si-atat de multe as avea DE OFERIT…

S: ce s-a intamplat ?
S: nu mi-ar ajunge 10.000 de pagini de mess ca sa descriu
Carmen: am timp…..
S: eu din pacate nu mai am, asa ca ma limitez doar la a scrie pe blog din cand in cand ce simt…gandurile mel,e pentru ea si pentru cei ca noi…
S: oamenii…SPECIALI
S: „ciudateii” cum ne vede restul lumii…
Carmen: de ce te consideri si pe tine „ALTFEL”
S: “Am învăţat că nu ne putem împlini prin măsură, ci prin lipsă de măsură; că nu înţelepciunea de a cântări atent orice risc e de invidiat, ci nebunia de a îndrăzni fără măsură, de a crede fără măsură, de a iubi fără măsură. Numai că această convingere, am tratat-o cu prea multă măsură!“
Octavian Paler

S: DE ASTA !!!

S: …ca sa o parafrazez pe dansa ce a pus acest citat, pe care l-am preluat acum,  pe blogul domniei sale…
S: restul e…ISTORIE
S: O zi frumoasa
S: PS: insa ne poti urmari blogurile, desigur…
Carmen: Be happy
S: lasa, fii tu si pentru noi toti
S: ajunge.

S: si nu uita sa te rogi pentru noi doi

S: macar de dragul blogurilor noastre, ce mi le simt… ca o pereche intru suferinte.

Lasă un răspuns

