Utopii, dorinte, confirmari…agonie si extaz.

Posted: Iunie 9, 2011 in Iubiri interzise

Visase, candva, EA despre EL

„…- Îmi pare rău că nu am ţinut cont de rugămintea ta. Emoţiile şi gândurile mi-au fost mult prea puternice.
– E în regulă, zise ea expirând prelung cu o anumită durere (nu era prima oară).
– E dificil să ţii cont de recomandările unei fetiţe şi probabil imi va fi la fel de dificil şi pe viitor. Dar spune-mi… cum ai vrea tu să ne purtăm de acum încolo?
– Am nevoie de linişte. Să recuperez ce am lăsat la o parte şi să îmi aduc viaţa la nivelul pe care mi-l doresc. Fără mesaje, e-mail-uri, fără nimic. Am încredere în tine… Aşa mult mi-aş dori să ai şi tu încredere în mine, spuse ea în şoaptă mai mult pentru sine.
– Bine, fetiţă dragă. Mult succes.
Îi atinse cu buzele fruntea fierbinte şi o strânse puternic în braţe. Apoi privi ochii ei să verifice dacă e bine, ţinându-i mâinile între ale sale. Ea se uită la el, clipi încet, dădu uşor din cap în semn de înţelegere şi-i zise:
– Mulţumesc. Mult succes şi ţie….”

Iar acesta ii raspunse…

ASTEPAND-O

Dincolo de negura –

Sa ajunga, inaltandu-se,

La nori,

In Casa Ingerilor.

 

Lasă un răspuns

