Adevaruri perpetue

Posted: Iunie 11, 2011 in Above and Beyond

Cand un om cunoaste adevarul … este puternic !
Cand il si intelege este DE NEINVINS !

„Apogeul vieţii nu poate fi stabilit decât postum. Orice am făcut până astăzi poate fi depăşit. Pot iubi mai intens, pot trăi mai tare, pot fi mai fericit. Redefinesc constant termenul de “maxim”. Nu am nevoie de niciun ajutor divin pentru că sunt regizorul propriului meu viitor. Dar ştiind că n-am să pot să tai şi să reiau, am să mă asigur că totul iese din prima…”

Comentarii
  1. Lungu Tatiana spune:

    DORINTA

Lasă un răspuns

