Reevaluare

Posted: Iunie 17, 2011 in Hrana pentru sufletul meu

„…oricat de mult te loveste o suferinta, cu timpul incepi sa-ti revii. Reincepand, astfel,  sa devii mai intelept si mai tolerant fata de cei din jurul tau, dar si curios daca esti in stare sa primesti viata altfel.”

Mult imi mai place cum scrie acest blogger oarecare. Atat mi-as permite a mai completa, privitor la randu-mi, gandindu-ma retrospectiv, la ultimele mele trairi din ultima jumatate de an a existentei mele,  alaturi de, inexplicabil de  adevarat, un „inger”: unii oameni chiar nu au …CAPACITATEA DE A IUBI, pana la capat. Cine se stie...se stie oricum. Insa le ramane ceea ce, cu care,  s-au obisnuit de prea multa vreme.  Dureros insa este faptul ca  … tind sa cred ca este unica lor solutie viabila.  SINGURATATEA,  ce le-a fost predestinata sau pe care si-au ales-o singuri a o trai, din motive doar de ei stiute.  Sau de catre  cei ce i-au iubit, candva,  neconditionat.

Se zice ca pana si  … „Octavian Paler a trait fericit”, in cele din urma.

In felul sau …UNIC.

Lasă un răspuns

