Averi incomensurabile. Coincidente masurabile.

Posted: Iunie 22, 2011 in Arta de a trai in ARMONIE

„-  Buna ziua.

– Ooo, buna dragul meu .

Ce mai face copilul meu de suflet?

Tot in suferintele tale doar de noi doi stiute ?

– Dimpotriva.

– Pai cum asa, deodata,  nu pot sa cred ?

– Ba daaaaaaaaaaa…🙂

– Ei nu mai spune. Atunci….FELICITARI.

– Multumesc.

Si , pe deasupra, si cred ca nu e doar o simpla coincidenta, ARE PRIVIREA FETITEI MELE. >:D<

Si ar mai fi inca ceva: ambele, fiica mea si viitoarea Doamna P. au acelasi al doilea prenume: ALEXANDRA.🙂

– Atunci ce sa-ti mai zic „copile” ?

Wow !!!

– Multumesc din nou.🙂

– Si acum, as dori sa stiu carui fapt ii datorez aceasta ultima vizita, caci stiu ca la penultima erai destul de „daramat” sufleteste din cauza celei ca a trait jumatate de an doar cu iluzia. De a te intelege…

– Pai nu ai prins deja ideea ?

– Am venit sa iti spun ca eu acum am inceput sa cred din nou.

Inclusiv in coincidente.

Fosta era nascuta intr-o zi de 13, eu am locuit la apart. nr. 13 pana de curand.

Rezultatul ?

 A  DARK  STORM !

Acum ,insa, prezenta are , cum ti-am zis, acelasi nume ca si fetita mea autista de care am mai vorbit noi 2 candva pe aici.

Rezultatul ?

 A  BEAUTIFUL  RAINBOW !

A, si mai era ceva.

Uitasem esentialul.

Vrei sa ne fii cavaler de onoare intr-o buna zi ?

GARANTAM AMANDOI ca va fi o zi cu soare. Mult prea mult…SOARE.

U know, Sun, Rainbow, Happines.🙂

– Am inteles acum.

Asadar ce mai pot zice ?

 Casa de Piatra si sa traiti fericiti impreuna pana la adanci batraneti.

Si – evident – ar fi cea mai mare onoare pentru unul ca mine, sa iti duc mireasa la altar.

Dumnezeu sa va binecuvanteze.”

Comentarii
  1. Ea. spune:

    Perfectiunea inseamna iubire.Iubirea inseamna calm.Calmul inseamna liniste.Linistea e muzica sufletului meu,care tu,prin cuvinte mi-o canti.

    • incognoscibil spune:

      Nu-mi mai gasesc , nu stiu de ce, CUVINTELE sa-ti pot raspunde IUBIREA MEA. Deja, ele nici ca mai exista intre noi. Au devenit…”amanunte”.
      Pur si simplu, TE IUBESC, Denisa !

Lasă un răspuns

