„Bucuria de a ramane copil”

Posted: Iunie 22, 2011 in Hrana pentru sufletul meu

Pur si simplu iubesc ceea ce scrie mai jos..

„Copii frumosi nu mor niciodata, …ei traiesc undeva, ascunsi in noi si din cind in cind ies la iveala….sunt sfiosi, le este teama de manifestarile cretine ale majoritatii din jur, sunt totusi candizi si increzatori, ii poti vedea uneori intr-un zimbet jucaus ce ti-a aparut pe fata vazind picaturile mari de ploaie cazind de nicaieri ca un urias dus ceresc sau ii poti observa in licarul inocent din privire atunci cind te uiti in oglinda dupa o partida buna de plans…nu, nu…copilul din noi nu dispare niciodata atit timp cat nu ne dorim asta…si ar fi pacat….

Brancusi spunea ca murim odata cu copilul din noi, ei bine, eu ma simt foarte viu si fericit. Se joaca cineva cu mine?”

Comentarii
  1. Magulitor, iti foarte multumesc….

    • incognoscibil spune:

      Intotdeauna am recunoscut valorile, Andrei. Plus ca pana la un punct, „povestile” noastre de viata sunt…identice. (lasa un numar pe messenger si poate ne „cetim” la o cafea neagra si amarrra cand ajung prin Barcelona. Cu stima, incognoscibilul …cognoscibil, insa doar pentru cei…alesi.)

  2. CRED CA DACA AI DRUM PRIN BARCELONA NE-AM PUTEA INTALNI MAI GREU, EU LOCUIESC IN LISABONA:))….am sa iti trimit datele mele de contact…o zi placuta in continuare…

Lasă un răspuns

