Ingeri si oameni

Posted: Iulie 4, 2011 in Iubiri interzise

De mult timp stau si ma gandesc. Oare cum e sa traiesti ca EI ?

E mult mai bine , cu siguranta.

Fara frustrari generate de diferitele conditionari impuse de viata pamanteana, fara deziluzii, fara remuscari. Doar DRAGOSTE si LUMINA.

A fost o zi in viata mea cand am intalnit un astfel de „ingeras”, cu nume de fata.

Si viata mea s-a schimbat, de atunci,  in totalitate.

Am devenit infinit mai bun, mai daruitor, mai bland, mai intelept.

Dar asa cum se intampla in tot si in toate, pentru a-mi invata lectia de viata si a mi-o insusi cu adevarat, pentru totdeauna, apare la un moment dat jertfa.

Si ingerul a plecat de langa mine.

Dar insa simt ca nu m-a parasit intru totul, ci doar s-a dus mai departe, in drumul sau, pentru a-si implini menirea. De a arata oamenilor cum sa fie mai buni.

Si iata ca am ajuns ACUM SI AICI sa scriu.

Ca am inteles in final. Ingerii traiesc printre noi insa nu si cu noi. Caci acesta le este DESTINUL harazit de Dumnezeu.

IARTA-MA, CA NU VOI PUTEA NICIODATA SA AJUNG SA FIU SI EU, INGER CA TINE. AICI ORI…DINCOLO.

Pentru ca sunt un simplu…muritor de rand.

Care, insa,  mult prea mult …TE (MAI) IUBESTE.

Comentarii
  1. daniela spune:

    frumos si emotionant !

Lasă un răspuns

