EM, My Jesus Christ…

Posted: Iulie 23, 2011 in EMILY

Stii, scumpa mea EM, mi-ar plăcea să strâng toti macii pământului, toti cireşii neruşinatelor catifeluri, toate suspinele greiereşti şi toate fericirile cereşti. Mi-ar plăcea să iti răstorn la picioare lumile si să te bucuri cu toate lumile din tine.

Şi fiindcă până atunci mai durează o secundă, poate două, din eternitatea care ne este hărăzită, iti trimit in dar nişte frumuseţe de care nu mă mai satur.

Si te îmbrăţisez în inimă, întru al meu dor…

Al tau forever, BIU.

Comentarii
  1. EM. spune:

    Sweet BIU,
    I’m feeling extraordinary this morning because I met a man who can change my value.He was the only one who could see the most valuable thing in me „Confidence” which means my existence . He’s one of those who can have the REAL LOVE FOREVER….Why? because he has self-control, solitude, and sensitiveness :X. with these he can obtain anything on the Earth😉 .

  2. incognoscibil spune:

    Thank’s a lot my sweetheart…
    Thanks for everything…
    Thanks that YOU exists…

Lasă un răspuns

