Ganduri catre EM

Posted: Iulie 23, 2011 in EMILY

Do U know what „The Master” says, my queen ?

Look !

„Suntem de mult timp impreuna… sau de putin timp, nici nu mai stiu… Dar timpul trece atit de repede linga tine, imi lipseste prezenta ta de-a lungul zilei, senzatia mingiietoare ca esti in camera de alaturi, pasii tai pe gresia rece, fosnetul trupului tau.Cand suntem impreuna tacem uneori, alteori vorbim mult, pina tirziu in noapte, desi de multe ori cuvintele mele mi se par inutile pentru ca imi dau seama ca toate gindurile mele se regasesc in tine, ca nu e nevoie sa vorbesc pentru ca tu sti deja, simti fiecare cuvint de-al meu, este prezent si in gindurile tale. Simt in fiecare clipa ca te descopar ca te regasesc, erai undeva ascunsa in adincul mintii mele si iesi la iveala in fiecare dimineata cind te simt pregatindu-te de plecarea de linga mine. Aflu acum ca,  in fiecare clipa ca ai existat dintotdeauna acolo, in mine, si este atit de bine…”

 

Lasă un răspuns

