INCOGNOSCIBILUL – un vesnic calator insingurat prin jungla umana

Posted: Februarie 24, 2013 in INCOGNOSCIBIL

„Putem recunoaste gradul de evolutie al unei fiintei dupa intensitatea luminii pe care aceasta o emana. Aceasta lumina nu este vizibila in planul fizic, dar o simtim in privire, in expresia fetei, in armonia gesturilor. Ea nu depinde nici de facultatile intelectuale, nici de educatie, ea este o manifestare a vietii divine din om, si aceasta este lumina pe care el trebuie sa o caute fara a fi vreodata multumit.”

Ruga muta .

Ruga muta .

DINCOLO DE ILUZII

„Un erou nu este diferit fata de un om normal, numai ca este mai curajos cu cinci minute mai mult.”

~ Ralph Waldo Emerson

REFLEXII ALE SUFLETULUI

… candva am fost un om rau, incastrastrat in lumea „materialului” , egoist, manipulator, mincinos, cu o gandire perversa …un adevarat distrugator de suflete.

Apoi, a venit acea zi.

„Ziua schmbarii la fata”.

O anume persoana foarte insemnata din viata mea mi-a spus ca exista un principiu conform caruia oamenii, de-a lungul vietii lor, fac anumite salturi existentiale calitatative , in medie, o data la aproximativ doi ani.

Si ea mi-a fost alaturi la acel ultim salt.

M-a invatat ce inseamna iubirea adulta. Complexa. Totala. Atotcuprinzatoare.

M-a invatat sa iubesc cu adevarat. Sa daruriesc neconditionat. Nediferentiat. Pe toti. Adevarata rasplata va fi oricum, divina.

Si a iesit din viata mea cu aceeasi gratie cum a si intrat lasandu-si insa amprenta pentru totdeauna in existenta mea insignifianta in mare parte.

Iti multumesc Ioana B., acesta floare rara, o „regina a noptii” ce infloreste doar langa suflete pustiite de dezamagiri si dureri mute.

Un suflet candid si pur, inchis, din pacate, intr-o carapace impenetrabila a durerii sufletesti.( Ce am considerat-o initial, spre rusinea mea de astazi,  doar ca pe o alta oarecare „vaduva neagra”).

Avand un trecut oarecum comun, dureros si trist, similar in insingurarile noastre permanente,  si fiind amandoi definiti de o anume cifra magica, explicata de numerologia tantrica, am realizat de ce comunicarea noastra era la un nivel astral,  infinit mai subtil decat cel obisnuit dintre doi oameni, nivelul cognoscibil. Si era o comunicate bilaterala, cvasiinstantanee, perpetua, infinita, amandoi facand coaching si NLP (programare neuro-lingvistica) –  tehnici de dezvoltare personala.

 V-i le recomand intru desavarsitea voastra ca si entitati rationale. (pt cei ce doresc sa intre in grupurile noastre de suport, ma puteti contacte pe mailul creat, de astazi,  in acest scop in zona de contact de pe acest site). Impreuna putem face lumea mai buna, ajutand-o si intelegand-o mai bine in primul rand intelegandu-ne pe noi insine.

CONVERSATII CU DUMNEZEU

„Iata-te din nou aici Sus pe Cer , Incognoscibilule…”

„Ce probleme existentiale majore te-a adus din nou la Mine?”

„Doamne, am venit sa-ti spun ca ti-am urmat intocmai sfaturile divine ce le-am primit data trecuta, si m-am schimbat in sfarsit in totalitate”

” Ma bucur sa aud asta in sfarsit si de la tine , muritorule…”

„Insa  NU UITA  : voi sunteti datori de-a lungul existentelor voastre efemere doar sa iertati dar sa nu uitati insa niciodata. Pentru a nu se repeta greselile nimanui. Judecata va fi intotdeauna venita de aici de Sus. Ea va fi eminamente divina si va apare doar cand cel ce pacatuieste va ajunge la maximul ridicarii sale intru pacate. Pentru ca si caderea sa fie cat mai invatatoare de minte. De nu va fi asa si nu isi va trage singur dupa aceea invatamintele, oricum, portile Iadului sunt deschise continuu…”

„Am inteles Doamne si asa voi face de azi incolo”

„Ii voi ierta pe toti cei ce mi-au facut atat de mult rau pana acum si care mi-au incuiat pt totdeauna sufletul in temnita intunecata a durerii mute ce o port mereu in mine”.

„Voi darui oricat, oricui si oriune. Voi ajuta sufletele copiilor, a celor lipsiti de ajutor caci in lumea umbrelor nu luam oricum nimic cu noi insa ei ne vor ramane mereu in urma pentru a ne cinsti amintirea.”

„Asa sa faci incognoscibilule muritor si eu te voi veghea de aici de sus din Ceruri, intru desavarsirea menirii tale.”

„Si nu uita ca fiica ta s-a nascut autista nu ca o pedeapsa. E nu a fost si nu va fi niciodata o cruce de purtat pentru tine. Ea a aparut pe lume ca sa te motiveze sa ajungi ceea ce esti astazi. Ea este un copil de cristal, copilul indigo. Ei ne sunt viitorul .”

„Fii binecuvantat alaturi de Andreea-Alexandra ta. „

„Multumesc-u-ti Doamne pentru tot ce faci pentru noi , muritorii pacatosi de pe Pamant.”

„Multumesc” si multumesc pe aceasta cale tuturor celor care –  chiar daca unii dintre ei ar fi avut initial ganduri bune –  insa prin metodele folosite intru exprimarea lor, mi-au „ucis” incet dar sigur sufletul , distrugandu-mi sanatatea si nu numai, precum si celor ce cu adevarat m-au sustinut intotdeauna si mi-au schimbat in bine existenta insignifianta.

Un vesnic „bob” din roua diminetii, aruncat in Oceanul Planetar.

Dedic, asadar,  acest articol lor si nu numai:

Andreea-Alexandra P.

ANA IULIANA (ANCA) C.

Ioana B.

Alina E. (fosta P.)

Emilia D.

Denisa S.

Cleopatra P.

Dumitru P.

Liviu- Eduard P.

Mihaela P.

Valentin E.

Aurel C.

Alice N. (fosta C.)

Geanina F.

Daniela Mihaela A.

Corneliu B.

Doru B.

Vasile L.

Cristian C.

si, nu in ultimul rand, celei ce a fost dintotdeauna, este, si va ramane un „3” veritabil, demna de un respect fara margini, cu o valoare intrinseca incomensurabila:

Diana-Iulia O. (vezi articolul precedent intitutlat „Incultura” , ce-i apartine in totalitate).

Lasă un răspuns

